2/11/2010

Sudah bermula...... gema sorakan kemenangan










Dataran Ilmu digegarkan oleh teriakan dan sokongan dari penyokong rumah-rumah sukan. Acara sukaneka yang merupakan acara pertama Siri Sukan Dwi Tahunan 2010 berlangsung seawal jam 8.00 pagi disertai oleh semua lapisan warga SK Undang Jelebu. Dari yang sekecil-kecil di Pra-Sekolah hingga ke tahun 6 berentap menunjukkan kemahiran dan ketangkasan masing-masing dalam usaha menjadi yang terbaik di kalangan yang terbaik.

Guru-guru Rumah Sukan dan Guru Kelas bertungkus lumus mengatur strategi agar rumah masing-masing dinobatkan sebagai pemenang. Semuanya berlangsung di dalam semangat kesukan yang tinggi dan penuh keceriaan.
Pada sebelah petang pula, acara padang pula di langsungkan. Antara acara yang berlangsung ialah Lompat Tinggi, Lompat Jauh dan Lontar Peluru. Apa yang terbisik dari khabar-khebar tidak rasmi, ada rekod lama sekolah yang berjaya dipecahkan oleh pelajar tahun ini. TAHNIAH!!
Posted on by SK Undang Jelebu

Penafian

SK Undang Jelebu tidak bertanggung jawab terhadap sebarang kehilangan, kerosakan dan sebagainya sewaktu melayari laman ini